Wednesday 22 May 2013

10 sukan viral terbaik yang pernah ... tetapi adakah mereka benar atau palsu?

Welsh Maradona



APABILA rakaman baru-baru ini muncul dari seorang pemain bola sepak supersize dengan kemahiran bola yang luar biasa, ramai menganggap klip menunjukkan pro dalam saman yang lemak. Tetapi "Welsh Maradona" ternyata menjadi 50 tahun bekas nelayan Andrew Cassidy, di atas betul. Namun, beberapa yang terbaik viral sukan berubah menjadi palsu.

Ronaldinho



Superstar Brazil Ronaldinho mengagumkan kita semua pada tahun 2005 dengan klip ini dia melaksanakan keepy-uppies terhadap palang a.
Lebih 3.5million orang telah menonton dan tertanya-tanya jika dia benar-benar adalah yang baik. Apa yang anda fikir?



Shunsuke Nakamura



Bekas bintang Celtic membuktikan beliau selekoh ia lebih baik daripada Beckham dengan membuang sasaran yang bergerak ke dalam persamaan. Dia difilemkan oleh anak-anak kapal TV Jepun lencong bola melalui tingkap bas bergerak. Adakah ia benar-benar berlaku? Atau adalah pengeluar mengambil penonton untuk menaiki?



Roger Federer





David Bentley




Bekas pemain tengah Arsenal kononnya bertaruh dua ejen £ 15k dia boleh menendang bola ke skip. Bunyinya cukup mudah sehingga anda sedar dia berada di atas bumbung bangunan dan skip adalah jarak yang baik dari sini. Kami membawa kepada percaya beliau memenangi pertaruhan, tapi dia?



Kevin Pietersen




David Beckham




Graeme Swann & Muttiah Muralitharan





















Disqus Comments